- Аналіз результатів діагностики особистісного рівня розвитку дітей 2020-2021 н. р.
-
Узагальнені результати моніторингу основних компетенцій
дітей раннього дошкільного віку
Група раннього віку (3-й рік життя): № «Гномики» (вихователь Шарамет Г.і., Новошицька С.С.),
З дітьми раннього віку «Гномик» на початку навчального року моніторинг не проводився з причини періоду адаптації. У ІІ півріччі 2020-2021 навчального рокці було обстежено 13 дітей раннього віку. Рівневі показники розвитку розташувались наступним чином: 3 дітей (23%) мають високий рівень, 3 дітей (23%) – достатній, 4 дітей (31%) – середній, низький рівень мають 3 дітей (23%).
Аналіз діагностування засвідчує, що загальні позитивні показники на середньому рівні. Простежується позитивна динаміка майже за всіма лініями розвитку, що свідчить про ефективність освітньої роботи з дітьми протягом року. Але, поряд з цим слід більш доцільно використовувати компоненти розвивального предметно-ігрового середовища в групі, що дасть змогу забезпечити можливість розвитку у грі пізнавальних, соціальних, естетичних потреб дітей та продовжувати освітню роботу впродовж літнього періоду.
Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій
дітей по садовим віковим групам
На кінець 20-21 н.р. було продіагностовано 83 дитини дошкільног віку, а саме:
- мол.гр. «Вишенька» - 20 дітей (вихователі Озерова Д.Ю., Новошицька С.С.);
- сер. гр. «Сонечко» - 16 дітей (вихователь Шевченко Г.П.);
- сер.гр. «Віночок» - 14 дітей (вихователі Кузь Т.Ю., Цема Н.О.);
- ст.гр. «Зірочка» - 12 дітей (вихователь Труш І.С.);
- ст.гр «Ромашка» - 21 дитина(вихователь Нікітіна Л.В.).
-
Отримано наступні результати:
Мол.гр. «Вишенька»
Сер.гр. «Сонечко»
Сер.гр. «Віночок»
Ст.гр. «Ромашка»
Ст.гр. «Зірочка»
Загальні результати
Високий
7 (35%)
4 (25%)
5 (36%)
6 (28%)
3 (25%)
30%
Достатній
8 (40%)
4 (25%)
7 (50%)
9 (43%)
5 (44%)
40%
Середній
4 (20%)
7 (44%)
2 (14)%
6 (29%)
4 (37%)
28%
Низький
1 (5%)
1 (6%)
-
-
-
2%
В порівнянні з початком навчального року результати моніторингового дослідження покращено на:
Мол.гр. «Вишенька»
Сер.гр. «Сонечко»
Сер.гр. «Віночок»
Ст.гр. «Ромашка»
Ст.гр. «Зірочка»
Високий
35%
18%
36%
22%
16%
Достатній
38%
12%
5%
21%
17%
Середній
1%
17%
41%
9%
2%
Низький
75%
40%
-
34%
25%
Аналіз розвитку рівнів компетентності дітей дошкільного віку показав, що робота вихователів з усіх сфер життєдіяльності була на достатньому рівні, вихователі створили належні умови для розвитку рівнів компетентності у дітей. Але необхідно особливу увагу звернути на розвиток мовленнєвої компетентності; працювати над формуванням навичок організованої суспільної поведінки. Провідним видом діяльності дітей є гра, вихователям необхідно удосконалювати методи керівництва ігровою діяльністю, поновлювати предметно-ігрове середовище.
З метою отримання інформації про рівень фізичної підготовленості кожної дитини, а також створення умов для розвитку, навчання та профілактики рухових порушень у дітей, 2 рази на рік проводиться діагностика рівня фізичної підготовленості дітей. Отримано наступні результати:
Мол.гр. «Вишенька»
Сер.гр. «Сонечко»
Сер.гр. «Віночок»
Ст.гр. «Ромашка»
Ст.гр. «Зірочка»
Загальні результати
Високий
2 (10%)
3 (20%)
2 (18%)
3 (15%)
3 (23%)
30%
Достатній
14 (74%)
9 (60%)
8 (73%)
17 (85%)
8 (61%)
40%
Середній
3 16%)
3 (20%)
-
-
1 (8%)
28%
Низький
-
-
1 (9)%
-
1 (8%)
2%
Аналіз результатів діагностики фізичного виховання, свідчить про достатній рівень показників засвоєння дітьми основних рухів.
Річні задачі на 2021-2022 н.р. будуть формуватися на основі цього аналізу. У наступному навчальному році для підвищення ефективності освітньо-виховного процесу та покращення кваліфікаційного рівня педагогів слід продовжувати розробляти заходи навчально-методичної роботи, спрямовані на зростання комп’ютерної грамотності працівників, формування ІКТ-компетенцій, використання їх в роботі з дітьми. Також широкого застосування набувають презентації та міні-мультфільми розвивально-виховного та навчального значення, тому необхідно поповнити базу закладу такими розробками.