1. Аналіз результатів діагностики особистісного рівня розвитку дітей на початок 2018-2019 н. р.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету міністрів України № 1283 від 14.12.2011 про «Порядок проведення моніторингу якості освіти» з метою: визначення рівня знань дітей відповіднодо завдань програми «Українське дошкілля» до початку цикла навчання, планування індивідуальної роботи з дітьми які мають низький рівень розвитку протягом навчального року, урахування результатів діагностування при плануванні навчально-виховного процесу, в період з01.09 по 14.09 проводилось діагностичне вивчення знань дітей за програмами «Українське дошкілля» , «Впевнений старт». Загальна кількість діагностованих 137 дітей. З них101дітей які постійно відвідують дошкільний заклад , 35- зновупоступивших з якими проводилось попередне опитування в звязку з проходженням періоду адаптації. З дітьми ясельної групи «Гномік» (вихователь Ткаченко Л.В.) та 6 дітей з середньої групи «Зірочка» моніторингове дослідження не проводилось.

Аналіз результатів дослідження проводився:

  • у II молодшій групі «Ромашка» (вихователь Кузь Т.Ю.) на момент проведення моніторингу списочний склад групи- 26 дітей; моніторинг проводився з 24 дітьми які відвідували дошкільний заклад раніше.
  •  у середній групі «Зірочка» (вихователь Фоміна І.В.) на момент проведення моніторингу списочний склад групи -26 дитини; моніторинг проводився з 18 дітей , які раніше відвідували дошкільний заклад. 
  • у середній групі «Віночок» (вихователь Озерова Д.Ю., Бахарева Л.М.) на момент проведення моніторингу списочний склад групи -25 дитини; моніторинг проводився з 19 дітей , які раніше відвідували дошкільний заклад; 6 дітей відсутні з різних причин.
  • у старшій групі «Вишенька» (вихователі Тютюннікова Л.Г., Труш І.С.) на момент проведення моніторингу списочний склад групи – 20 дітей ; моніторинг проводився з 18 дітей ; 2 дитини на лікарняному.
  • у старшій групі «Сонечко» (вихователі Шевченко Г.П., Труш І.С.) на момент проведення моніторингу списочний склад групи – 22 дітей ; моніторинг проводився з 21 дітей ; 1 дитини на лікарняному.


 

Висновок:  на початок навчального року серед дітей які постійно відвідують дошкільний заклад середній відсоток високого рівня досягнень за навчальними програмами складає- 9%, достатнього рівню - 21%, середнього рівню -35% , низького рівню- 35%. Середні показники з фізичного розвитку складають: високого рівеню 4% достатнього- 60%, середнього -30%, низького- 6%.