1. Аналіз результатів діагностики особистісного рівня розвитку дітей 2020-2021 н. р.
  2. Узагальнені результати моніторингу основних компетенцій

    дітей раннього дошкільного віку

    Група раннього віку (3-й рік життя): №  «Гномики» (вихователь Шарамет Г.і., Новошицька С.С.), 

               З дітьми раннього віку «Гномик»  на початку навчального року моніторинг не проводився з причини періоду адаптації. У ІІ півріччі 2020-2021 навчального рокці було обстежено 13 дітей раннього віку. Рівневі показники розвитку розташувались наступним чином: 3 дітей (23%)  мають високий рівень, 3 дітей (23%) – достатній, 4 дітей (31%) – середній, низький рівень мають 3 дітей (23%).

    Аналіз діагностування засвідчує, що загальні позитивні показники на середньому рівні. Простежується позитивна динаміка майже  за всіма лініями розвитку, що свідчить про ефективність освітньої роботи з дітьми протягом року. Але, поряд з цим слід більш доцільно використовувати компоненти розвивального предметно-ігрового середовища в групі, що дасть змогу забезпечити можливість розвитку у грі пізнавальних, соціальних, естетичних потреб дітей та продовжувати освітню роботу впродовж літнього періоду.

     

    Узагальнені результати рівня розвитку компетенцій

    дітей  по садовим віковим групам

    На кінець 20-21 н.р. було продіагностовано 83 дитини дошкільног віку, а саме:

  3. мол.гр. «Вишенька» - 20 дітей (вихователі Озерова Д.Ю., Новошицька С.С.);
  4. сер. гр. «Сонечко» - 16 дітей (вихователь Шевченко Г.П.);
  5. сер.гр. «Віночок» - 14 дітей (вихователі Кузь Т.Ю., Цема Н.О.);
  6. ст.гр. «Зірочка» - 12 дітей (вихователь Труш І.С.);
  7. ст.гр «Ромашка» - 21 дитина(вихователь Нікітіна Л.В.).
  8. Отримано наступні результати:

     

    Мол.гр. «Вишенька»

    Сер.гр. «Сонечко»

    Сер.гр. «Віночок»

    Ст.гр. «Ромашка»

    Ст.гр. «Зірочка»

    Загальні результати

    Високий

    7 (35%)

    4 (25%)

    5 (36%)

    6 (28%)

    3 (25%)

    30%

    Достатній

    8 (40%)

    4 (25%)

    7 (50%)

    9 (43%)

    5 (44%)

    40%

    Середній

    4 (20%)

    7 (44%)

    2 (14)%

    6 (29%)

    4 (37%)

    28%

    Низький

    1 (5%)

    1 (6%)

    -

    -

    -

    2%

        

    В порівнянні з початком навчального року результати моніторингового дослідження покращено на:

     

    Мол.гр. «Вишенька»

    Сер.гр. «Сонечко»

    Сер.гр. «Віночок»

    Ст.гр. «Ромашка»

    Ст.гр. «Зірочка»

    Високий

    35%

    18%

    36%

    22%

    16%

    Достатній

    38%

    12%

    5%

    21%

    17%

    Середній

    1%

    17%

    41%

    9%

    2%

    Низький

    75%

    40%

    -

    34%

    25%

     

    Аналіз розвитку рівнів компетентності дітей дошкільного віку показав, що робота вихователів з усіх сфер життєдіяльності була на достатньому рівні, вихователі створили належні умови для розвитку рівнів компетентності у дітей. Але необхідно особливу увагу звернути на розвиток мовленнєвої компетентності; працювати над формуванням навичок організованої суспільної поведінки. Провідним видом діяльності дітей є гра, вихователям необхідно удосконалювати методи керівництва ігровою діяльністю, поновлювати предметно-ігрове середовище.

     

           З метою отримання інформації про рівень фізичної підготовленості кожної дитини, а також створення умов для розвитку, навчання та профілактики  рухових порушень у дітей,  2 рази на рік проводиться діагностика рівня фізичної підготовленості дітей. Отримано наступні результати:

     

    Мол.гр. «Вишенька»

    Сер.гр. «Сонечко»

    Сер.гр. «Віночок»

    Ст.гр. «Ромашка»

    Ст.гр. «Зірочка»

    Загальні результати

    Високий

    2 (10%)

    3 (20%)

    2 (18%)

    3 (15%)

    3 (23%)

    30%

    Достатній

    14 (74%)

    9 (60%)

    8 (73%)

    17 (85%)

    8 (61%)

    40%

    Середній

    3 16%)

    3 (20%)

    -

    -

    1 (8%)

    28%

    Низький

    -

    -

    1 (9)%

    -

    1 (8%)

    2%

     

              Аналіз результатів діагностики фізичного виховання, свідчить про достатній рівень показників засвоєння дітьми основних рухів.   

     

            Річні задачі на 2021-2022 н.р.  будуть формуватися на основі цього аналізу.  У наступному навчальному році для підвищення ефективності освітньо-виховного процесу та покращення кваліфікаційного рівня педагогів  слід продовжувати розробляти заходи навчально-методичної роботи, спрямовані на зростання комп’ютерної грамотності працівників,  формування ІКТ-компетенцій, використання їх в роботі з дітьми. Також широкого застосування набувають презентації та міні-мультфільми розвивально-виховного та навчального значення, тому необхідно поповнити базу закладу такими розробками.